viernes, 24 de octubre de 2014

Amunt ànima forta.

Adéu a les nits de compromís, a les ballades sense motivació. No pots seguir mirant al terra mentre la vida et somriu, metre el sol t'il·lumina la cara, la gent et saluda amb simpatia i els ocells volen a una distància prou prudent com per no voler córrer en direcció contrària.



Ja només falten unes hores per tenir-vos aquí, amb mi, un cop més. Sé que no penseu fer-me preguntes, més no pretenc respondre cap de les vostres incògnites, perquè aquest cap de setmana, és nostre, domés nostre i m'han passat coses tan fantàstiques des que som aquí, que només vull parlar de la felicitat que sento de tenir-vos tan a la vora del meu cor. Sou qui abraça la meva ànima, qui em va crear i per tant, les úniques persones amb dret a destruir-me.






Perquè aquest és un món molt boig, i jo domés vull ser feliç. Algú em va dir un cop que faig les coses bé, no només acadèmicament, sinó que faig les coses bé en general. No sé ben bé que va voler dir amb això però cap al final, va afegir que això, fa que les persones vulguin estar a la meva vora, que s'hi sentin bé, o sí més no, així és com es sent aquesta persona respecte a mi. I, ¿sabeu què?, no m'han ensenyat mai a valorar les persones per qui son sinó per com son respecte a mi, i... ¿saps? Avui soc jo qui tria pensar si és cert o no el que diu, no importa no estar segura del que penso o sento, però avui, per un instant, trio pensar que el que diu és cert i, si més no, per un cop trio pensar que no ho he fet tan malament encara que per dins pugi no sentir el mateix...




Trio pensar que la vida és massa curta per no ser qui ets, i el fet de no creure amb les casualitats em diu que res no passa per res; ara marxo, perquè allà fora res s'ha parat, ningú a continuat donant voltes per la ciutat sense rumb, tots saben on van, i jo sento que he de fer unes quantes parades més abans dedeixar d'agafar trens.


                                                                                   Què tinguen un bon cap de setmana! Petonets, M'