domingo, 14 de septiembre de 2014

Benvinguda a un llarg viatge





M'aixeco amb la gola seca, no sabia que l'aire d'aquí era tan poc enganxifós. Em miro al mirall i encara tinc marques que avisen que les meves hores de son han estat escasses, l'aire fred entra per la finestrta tot i ser estiu encara, quin lloc més extranyament encantador. Babe segueix acompanyant-me als llocs on vaig però sento que la ciutat serà desoladora, que la intranquil·litat em menjarà en algun moment.

Mentrestant, he deixat de pertànyer a la llar que sempre va ser meva, aquella petita porció de terrra que, envoltada per la "mar gran" ens atreu a jugar per les seves vores cada estiu i a anar al cinema cada hivern. No u sé, però ja us trobo a faltar.

Continuo deambulant pels habitatges d'aquesta ciutat i, sense cauri me'n adono que he passat a formar part del sector turístic d'aquesta ciutat.M'endinso carrer avall fins a arribar a Gran Via i els meus ulls fatigats no donen crèdit al maravellós espectacle elevat entorn  un supermercat, no ho sé, però a l'illa els supermercats s'allunyen de ser la fascinant idea del Palau de Versalles.















Benvinguts al meu llarg viatge, petons M'